Skilled Servicedesk Medewerker

Wat kan je verwachten?

Ben je een held in het ondersteunen en helpen van gebruikers? En vind je het leuk onze klanten te redden van soft/hardware issues en om je (support) krachten verder te ontwikkelen? Dan ben jij de IT Hero die ons kan redden!


Als Skilled Servicedesk Medewerker ga je aan de slag (in de regio Amsterdam) om gebruikers te helpen en ondersteunen bij hun problemen, dit kan zowel per telefoon, mail als op locatie zijn. Jij zorgt ervoor dat de eindgebruiker snel weer aan de slag kan. Soms zal je ook betrokken worden bij projecten, migraties of om je advies te geven.

Maar laten we eerst beginnen met wat wij jou kunnen bieden:

  • Een bruto salaris tussen de €2000,- en € 3000,- per maand (afhankelijk van kennis, werkervaring en certificering), aangevuld met 8,33% vakantiegeld en interessante bonussen;
  • Bij ons heeft iedere IT Hero recht op een leaseauto, mits je een rijbewijs hebt natuurlijk;
  • Een tijdelijk contract met de intentie daar een vaste aanstelling van te maken na één jaar;
  • Hele goede pensioenregeling;
  • Veel ruimte voor studie, certificaten behalen en persoonlijke ontwikkeling;
  • Gezellige trainingen met een hapje en een drankje om je communicatieve-, IT- en sollicitatie skills nog beter te maken;
  • Op basis van jouw behoeftes krijg je persoonlijke coaching;
  • Diverse mogelijkheden om jouw salaris snel te laten groeien;
  • Gave en gezellige bedrijfsuitjes;
  • Collectiviteitskorting op diverse verzekeringen;
  • Toffe opdrachten met genoeg afwisseling en uitdaging!


Wat ga je doen als Skilled Servicedeskmedewerker?

  • Als Skilled Servicedeskmedewerker ben jij het visitekaartje van de IT afdelingen en het eerste aanspreekpunt voor jouw collega's bij IT gerelateerde zaken. Dit kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan: problemen met laptops en mobiele devices, vragen over Office 365, account/wachtwoord resets, problemen met de printer etc. Jij zorgt ervoor dat de eindgebruiker snel weer aan de slag kan en op hoogte is van de status;
  • Vraagbaak voor collega’s binnen de servicedesk en tickets die collega’s niet kunnen oplossen pak jij op;
  • Uitvoeren van standaard changes;
  • Kwaliteitsverbetering in ticketregistratie en ticketafhandeling;
  • Soms word je ook betrokken bij projecten! Bijvoorbeeld het imagen van systemen met een nieuwe omgeving of het on-site uitrollen van hardware;
  • Actieve rol in kennismanagement denk hierbij aan maken en up-to-date houden van de werkinstructies, procesafspraken, procedures en work-arounds;
  • Je registreert alles in tools zoals TOPdesk.

Waaraan moet je voldoen?

We zoeken vooral leuke mensen die zichzelf verder willen ontwikkelen en onderdeel willen zijn van ons toffe en informele bedrijf! Om hiervoor in aanmerking te komen hebben we een aantal punten die wij belangrijk vinden bij een nieuwe IT Hero: 

  • Een afgeronde MBO ICT opleiding niveau 3 of hoger (we bieden geen stagemogelijkheden);
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Een geldig rijbewijs, anders heb je natuurlijk niets aan de toffe leaseauto;
  • Goede communicatieve skills;
  • Je heb veel interesse om door te leren op gebied van techniek en proces! Denk hierbij aan Windows, Active Directory, Office 365, iOS/Android en ITIL. We gaan je natuurlijk helpen om jouw kennis te verbreden!;
  • Je bent een tof persoon, positief ingesteld en klant- en servicegericht.


Maakt dit alles jou blij en herken je jezelf hierin? Reageer dan snel op deze vacature! Wie weet zit jij binnenkort bij ons aan tafel en ervaar je zelf de informele én professionele sfeer die wij uitstralen!

Bij vragen kan je contact opnemen met Floris (Recruiter) via de mail vacatures@zendasupport.nl of bel/Whatsapp naar 06-31 56 43 34.