Support Engineer

Wat kan je verwachten?

Kan jij onze klanten redden van soft/hardware issues? En geeft het jou plezier om gebruikers te helpen door vragen te beantwoorden en technische kwesties op te lossen? Lees dan snel verder of solliciteer direct!


Voor ons team zijn wij op zoek naar een IT Hero/ Support Engineer in de regio Den Haag. Die natuurlijk wel een uitdaging aan durft te gaan en aan zijn carrière/ super kracht(en) wil werken!

Maar laten we eerst beginnen met wat wij jou kunnen bieden:

  • Een bruto salaris tussen de €1800,- en € 2800,- per maand (afhankelijk van kennis, werkervaring en certificering), aangevuld met 8,33% vakantiegeld en interessante bonussen;
  • Bij ons heeft iedere IT Hero recht op een leaseauto, mits je een rijbewijs hebt natuurlijk;
  • Een tijdelijk contract met de intentie daar een vaste aanstelling van te maken na één jaar;
  • Hele goede pensioenregeling;
  • Veel ruimte voor studie, certificaten behalen en persoonlijke ontwikkeling;
  • Gezellige trainingen met een hapje en een drankje om je communicatieve-, IT- en sollicitatie skills nog beter te maken;
  • Op basis van jouw behoeftes krijg je persoonlijke coaching;
  • Diverse mogelijkheden om jouw salaris snel te laten groeien;
  • Gave en gezellige bedrijfsuitjes;
  • Collectiviteitskorting op diverse verzekeringen;
  • Toffe opdrachten met genoeg afwisseling en uitdaging!


Wat ga je doen als IT Support Engineer? 

  • Jij bent als IT Support Engineer het visitekaartje van de IT afdelingen en het eerste aanspreekpunt voor jouw collega's bij IT gerelateerde zaken. Dit kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan: problemen met laptops en mobiele devices, vragen over Office 365, account/wachtwoord resets, problemen met de printer etc. Jij zorgt ervoor dat de eindgebruiker snel weer aan de slag kan;
  • Waar problemen worden doorgezet naar een ander team, zorg je ervoor dat de eindgebruiker goed op de hoogte blijft van de status van de melding; 
  • Bij diverse opdrachtgevers mag je ook baliediensten draaien. Hier kunnen eindgebruikers langskomen bij IT gerelateerde vragen of problemen. Daarnaast dient het vaak als uitgifte punt voor hardware. Hoe leuk om een eindgebruiker een nieuw device te mogen overhandigen en direct ook even te helpen met de eerste instellingen;
  • Soms word je ook betrokken bij projecten! Bijvoorbeeld het imagen van systemen met een nieuwe omgeving of het on-site uitrollen van hardware;
  • Je registreert alles in tools zoals TOPdesk. 

Waaraan moet je voldoen?

We zoeken vooral leuke mensen die zichzelf verder willen ontwikkelen en onderdeel willen zijn van ons toffe en informele bedrijf! Om hiervoor in aanmerking te komen hebben we een aantal punten die wij belangrijk vinden bij een nieuwe IT Hero:

  • Een afgeronde MBO ICT opleiding niveau 3 of hoger (we bieden geen stagemogelijkheden);
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring, stage telt mee;
  • Een geldig rijbewijs, anders heb je natuurlijk niets aan de toffe leaseauto;
  • Goede communicatieve skills;
  • Je heb veel interesse om door te leren op gebied van techniek en proces! Denk hierbij aan Windows, Active Directory, Office 365, iOS/Android en ITIL. We gaan je natuurlijk helpen om jouw kennis te verbreden!; 
  • Je bent een tof persoon, positief ingesteld en klant- en servicegericht. 


Maakt dit alles jou blij en herken je jezelf hierin? Reageer dan snel op deze vacature! Wie weet zit jij binnenkort bij ons aan tafel en ervaar je zelf de informele én professionele sfeer die wij uitstralen!

Bij vragen kan je contact opnemen met Floris (Recruiter) via de mail vacatures@zendasupport.nl of bel/Whatsapp naar 06-31 56 43 34.